JASMIJN & TESS ON TOUR COLOMBIA 2015 Ciudad Perdida

24 juni 2015 - Ciudad Perdida, Colombia

24/27-6-2015 Ciudad Perdida

Al vroeg op pad met de bus naar de verzamelplaats. Vandaar met teveel mensen in een 'oude' jeep over onverharde wegen en langs afgronden tot de jeep echt niet verder kon en met de benen wagen naar de eerste verzamelplaats "El Mamey".

El Mamey: Een boerendorp waar we werden ondergebracht in betonnen gebouwtjes met 5-8 slaapplaatsen. Plekje uitgezocht en ons geinstalleerd, waarna we bij de lokale 'super' wat versnaperingen hebben gehaald en met de crew op de verande de avond hebben doorgebracht. Wassen, plastic bakjes en een teiltje, slapen en kijken wat de dag morgen weer gaat brengen.

Morgen: De "zweettocht' ' zeggen ze, hoge luchtvochtigheid. WE GAAN HET MEEMAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuke tocht met een hoge vochtigheidsgraad. Lokale bevolking met heel veel kleine schattige kinderen. Veel klimmen en dalen dus met de conditie gaat het de geode kant op. Overnachten in hangmatten en veel bonen gegeten. Uitslag, muggensteken, blaren maar verder gaat het naar wens. Gelukkig hebben we na deze ontberingen een aantal dagen relaxen op het starnd van Costeno.